Cum să procedați cu o reclamație de produs
După ce ați primit mărfurile, ați constatat că ceva a fost rupt sau deteriorat? Ne pare foarte rău. Vom încerca să vă facem revendicarea cât mai simplă posibil.
- oferim o garanție pentru bunuri în termen de 24 de luni
- vom rezolva reclamația în termen de 30 de zile lucrătoare
Cum să te plângi de mărfuri
- Completați un formular simplu de reclamație.
- În următoarele zile lucrătoare, vom trata reclamația dumneavoastră și, dacă este necesar, vă vom contacta și vom conveni asupra detaliilor reclamației.
- Dacă este necesar să ne returnăm bunurile revendicate, vă vom informa despre acest lucru și vom conveni asupra unei metode de livrare.
- Conform acordului, vom schimba bunurile deteriorate sau vă vom trimite una nouă.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.
Condițiile reclamației sunt reglementate de Regulamentul de reclamații
Operatorii noștri vă stau la dispoziție dacă aveți întrebări sau doar aveți nevoie de sfaturi.