Reclamație de bunuri

Cum se derulează reclamația?

Garanția pentru produsele noastre este de 24 de luni.

Dacă mărfurile au sosit deteriorate sau au fost deteriorate în timpul utilizării, vă rugăm să completați Formularul de reclamație , pe care o găsiți în partea de jos a paginii Jurhan.com, în secțiunea Reclamații de mărfuri.

De asemenea, atașați la formular fotografii cu bunurile deteriorate. Înainte de a trimite mărfurile, așteptați un apel de la departamentul de reclamații,

Operatorii noștri vă vor contacta în cazul unor întrebări suplimentare.

Cât durează revendicarea bunurilor?

Facem tot posibilul pentru a trata cererile dvs. cât mai curând posibil, dar termenul legal pentru procesarea unei reclamații este de 30 de zile.

Deteriorarea mărfurilor a fost detectată la primirea expedierii. Cum ar trebui să procedez?

În cazul în care ambalajul mărfii este vizibil deteriorat în timpul ridicării, este necesar să scrieți un Raport de Avarie la curier.

Daca nu doar ambalajul, ci si marfa sunt vizibil deteriorate, nu acceptati transportul de la curier. Vă rugăm să ne contactați în legătură cu acest fapt la tel. +40 373 812 631.

Daca ati primit marfa si acestea au fost deteriorate dupa despachetare, trebuie sa urmati formularul Reclamații.

Politica de protecție a datelor cu caracter personal

Używamy plików cookie, aby usprawnić Twoją wizytę na tej stronie, analizować jej działanie i zbierać dane na temat jej użytkowania. Możemy w tym celu korzystać z narzędzi i usług podmiotów trzecich, a zebrane dane mogą być przekazywane partnerom w UE, USA lub innych krajach. Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie", wyrażasz zgodę na to przetwarzanie. Poniżej możesz znaleźć szczegółowe informacje lub edytować swoje preferencje.

Politica de protecție a datelor cu caracter personal

Arată detalii
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Logare